Bournemouth v Manchester City: Arsenal can win Premier League if visitors slip up as Guardiola heads for exit – live
⚽️ 7.30pm BST kick-off; City must win or Arsenal win title
⚽️ Guardiola tells players he is off | Today’s Football Daily
“What are your dreams, what are your dreams?” To comprehend what drove Pep Guardiola at Manchester City, his interaction with autograph hunters in January 2025 after an 8-0 FA Cup win over Salford City is instructive.
The group comprises all younger people apart from one man who tells him: “I used to be a chef.” Guardiola’s reply cuts to the quick and reads as a mantra heard surely by the 85 players he used in 10 Premier League seasons. “Continue to do it. Prepare better,” he says. truewildgame.online
Continue reading...Rygte: Xbox arbejder på teknologi til at digitalisere dine diske.
Det er almen viden, at Xbox-spillere overvejende vælger at købe deres spil digitalt, en tendens de tog til sig tidligere end andre platforme. Dette har også ført til, at Microsoft lancerer flere Xbox-modeller uden diskdrev, herunder Series S, samt mere overkommelige versioner af Series X.
Vi ved endnu ikke, hvad næste generation vil bringe, men det er let at forestille sig, at Microsoft helst ikke behøver bekymre sig om diske, især da Project Helix er ved at udvikle sig til en slags PC-hybrid (og vi har allerede ROG Xbox Ally)... og som vi alle ved, har pc'er ikke haft diskdrev som standard i meget lang tid. For Microsofts vedkommende kan de stadig have brug for at tilbyde en form for løsning, da de investerer kraftigt i bagudkompatibilitet, og mange ældre gamere og samlere har flere kasser med gamle Xbox-spil, de gerne vil nyde i fremtiden.
Nu rapporterer Windows Central, at der måske findes en løsning på dette, som går under arbejdsnavnet Codename Positron. Idéen er at give folk mulighed for at overføre deres diske til digitalt ejerskab. De har endnu ingen detaljer, men de nævner et åbenlyst problem, nemlig at det ville gøre det muligt for folk at låne diske, hvorefter de pludselig ville eje de pågældende spil.
Det betyder, at der er brug for en form for teknologi til at låse spillene, når de er blevet indløst til en digital kopi, og det må tiden vise, hvordan Microsoft forestiller sig at det skal fungere. Vi mistænker også, at mange (hvis ikke stort set alle) ville være meget tilbageholdende med at "bytte deres spilsamling ind", hvis det faktisk er nødvendigt.
Vi må vente og se, indtil Microsoft har mere information om sagen, forudsat at rapporterne overhovedet er korrekte.
Dark Scrolls försenas en månad - vill inte kollidera med Mina the Hollower
Det blir ingen lansering av Dark Scrolls i slutet av maj trots allt. Utvecklarna på Doinksoft har nu bekräftat att det pixliga äventyret försenas och istället släpps den 22 juni.
Den ursprungliga planen var att spelet skulle debutera redan den 28 maj, men enligt teamet handlar det om att ge titeln lite mer andrum och undvika att kollidera med ett visst annat efterlängtat indiespel. Man talar så klart om Mina the Hollower, Yacht Club Games nya spel.
I ett uttalande på sociala medier skriver man att:
"You know when we said we were releasing Dark Scrolls on May 28? We actually meant June 22, and it's nothing to do with our friends at Yacht Club Games announcing that Mina the Hollower would be launching a day later on May 29. Okay, it's everything to do with that. But it's cool: there's room for two pixelated fantasy action games in the world. You're just gonna have to wait a little while longer for this one. And it'll be worth it, because you can play as a rat with a saxophone in ours. Thanks for understanding. See you in June!"
